Tävlingen avslutad

Då var tävlingen avgjord för er som inte viste det redan... Jag talar förstås om tävlingen som Aladin har haft, där man får rösta på sin favorit i asken för att minska risken för att just den pralinen får lämna asken för en ny nästa jul. Jag röstade på trillingnöt.. Jag tycker det är den pralinen som är absolut godast.. och tur för mig så klarade sig trillingnöt den här gången. Pralinen som får lämna asken nästa år är.... ÄGGLIKÖR!!! Detta gör inte mig något. Ägglikör har aldrig varit en favorit, men inte heller den jag ogilat mest. Nu ser vi fram emot den nya pralinen som kommer till nästa jul.. Spännande!


Ägglikörens lilla avskedstal...


Minst röster fick dessa tre och riskerade alltså alla att åka ut...


Min favorit kom på tredje plats..


På andra plats kom Gräddnogat...


Flest röster fick Körsbärslikör.. Enligt mig den äckligaste.. Men tydligen var det många som var rädda för att den skulle försvinna ur asken...

// Snart bär det av hem till Borås

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vilken tur att körbärslikören blir kvar, den är ju helt klart godast! :D

2009-12-17 @ 12:35:28
Postat av: Remenaldo

oj, d va ändå ganska otippat resultat tycker jag..den som fick mest e i mitt tycke den äckligaste juh! :o

2009-12-17 @ 13:23:50
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0