In my head

Då var de sista två rapporterna färdigskrivna (Marknadsföring och säljteknik) för den här terminen... Känns ytterst skönt att ha fått det överstökat. Men imorgon är det redovisning som gäller i samma ämne. Då skulle man kunna tro att kursen är slut. Men det är den inte.. För på Söndag är det tenta i ämnet också. Ja jag vet inte vad jag ska säga...


Känner att mina inlägg inte är jätte roliga att läsa nu för tiden.. för det enda jag gör är ju att plugga. Det känns så i alla fall. I helgen var visserligen Matilda här men även då borde jag ha pluggat... Framöver blir det nog inga inlägg av intresse heller... Återkommer om en vecka då jag går på "jullov" med en gnutta roligare inlägg. Kanske blir det till och med inlägg att debatera kring... Ja den som läser om en vecka får se.

// Har du sett en grävskopa skriva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0