Adventskalender

Snor idén från min syster Moa och kör med adventskalender... Min är lite annorlunda dock... Jag kallar den "Familjen Kaos".. Ska de hinna få ordning på allt innan julafton? Vi får väl se...


Den oäppnade versionen...


Första luckan är nu öppen...

Idag när jag kom hem var det första jag möttes av en hög med kaninbajs och kiss på dörrmattan... Då blev jag lite irriterad över att Kriss inte tagit bort det ifall han haft ute kaninerna i lägenheten. Men ju längre in i lägnehten jag kommer desto mer inser jag att något inte är som det ska. I tv-rummet ligger en massa saker nedvälta på golvet, alla mattor är på fel plats och inne i köket finns inga kaniner. Och lådan som de har är framskjuten ända fram till hindret (tre speglar på högkant för att de inte skall hoppa ut.. Har inte haft tid att köpa något bättre) vid dörröppningen... De smarta små djuren har helt enkelt puttat lådan så att de har kunnat hoppa ut. Hittar dem efter ett litet tag inne i sovrummet i högen med mina kläder som ligger på golvet. De fattar att de gjort fel och blir rädda när jag får syn på dem. De rusar jenast tillbaka in i köket.. och det var väl bäst för dem det. Så i eftermiddag skall de inte får vara ut någonting de små rackarna. Straffas skall dom... Ber till gud att inga sladdar är avbitna dock. Det är dyrt med busiga kaniner vill jag lova...

// Swish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0