Nackont och Covergirl

Ucha har sovit så obekvämt inatt.. Nacken gör så ont så ont! Men det går väl över få man hoppas.

Idag ska jag bara sega hela dagen. Ligga i en soffa eller på en filt och bara vara. Gårkvällen var lyckad. Emma bjöd på korv, chips, spotifymusik, trevliga sällskap och partyspel. Somnade nog vid fyra-tiden efter att ha tjötat hål i huvudet på Pär. Men han får skylla sig själv ifall han säger att han vill prata sig till söms. Jag är ganska duktig på att prata nämligen.

Vet ni vad jag hittade på en annan blogg förresten? Jo, mig själv.. på framsidan av det nya nr av KårsOrdet (studenttidningen i Jönköping). Tyvärr kommer jag inte få något eget exemplar av tidningen för den går bara ut till alla nya studenter. Men här har ni bilden på mig i alla fall..


Bild tagen från bloggerskan Bexs... Hoppas det var okej med henne att jag lånade bilden lite!

// Duschen kallar


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jadå helt ok. Bra du länkade ;)

2009-08-09 @ 22:37:50
URL: http://www.bexs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0