Det luktar insparksvecka två

Japps imorgon drar vecka två av insparken igång. Har varit skönt med en vilodag idag. Har visserligen agerat fadder och planerat inför imorgon. Men i mjukisbyxor och utan cider och sånger.


Så här kul har jag haft det hittills... Fotografer: Laholm och Malin

Nu ska jag somna till ett avsnitt av Top model... För somna det kommer jag garanterat göra. Imorgon är första lektionen med. Affärsrätt och kalkylering heter den. Låter väl inte så värst kul. Men förhoppningsvis får jag lära mig lite nyttigheter i alla fall.

// Sov sött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för tee´s ni har på er? Dom var fina, du har designat? :P

2009-08-23 @ 23:44:50
URL: http://malibali.blogg.se/
Postat av: Martha

Nej nej inget som jag fixat. ALLA verkligen ALLA faddrar (300-400st) har likadana t-shirtar. Vet inte vem som gjort dem :)

2009-08-24 @ 11:50:19
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hehe, vilka fina poser du har på alla bilderna ;D

Ser ut o va fullt ös medvetslös, dock kul!? =)

2009-08-26 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0