AG och SS

Idag bokade vi biljetter till AG. Absolut Gotland. Vi åker dit i Maj för utlandsfest med en massa fler studenter. Det kommer bara bli jag, Laholm och Nilla i en stuga. Så det känns ändå ganska gött att få sova under tak och inte i tält. Så nu hoppas jag på fint väder den helgen, så blir det nog underbart. Har ju faktiskt aldrig varit på Gotland heller..

Nu är jag nyss hemkommen från Nilla. Vi har trot eller ej, kollat på hockey. Vi har även ätit glass och godis och det tycker jag om... mer än hockey... Skall faktiskt sova strax hade jag tänkt. Börjar få ont i huvudet.. bara vänstra halvarn av huvudet. Jag får det då coh då... och jag tror det är ett tecken på sömnbrist. Så John Blund kommer snart hit och besöker mig.


Jag har ett par som lyser i mörkret... Woho..

// Shutter Shades

Kommentarer
Postat av: Anonym

GE mig DOM!!!! :D

2009-04-07 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0