Sushi och jordgubbar

Jaha då var det inga lektioner kvar för den här veckan. Kriss åker troligtvis till Sthlm idag och lämnar mig ensam kvar. Hade det inte varit för att jag ska jobba i Eksjö på Valborg så hade jag åkt till Borås igen. Jag får väl plugga de andra dagarna. Det behövs...

Idag skall jag upp till Rosenlundsbadet och fota/bli fotad till vårat projekt som vi håller på med i skolan nu. Ny logga till Rosenlundsbadet, en broschyr som riktar in sig på unga vuxna i åldrarna 20-30år och skyltar som skall finnas inne på badhuset, som visar var herr- resp damduscharna finns osv.

Till frukost idag åt jag sushi.. Mumms! Hade rester kvar från igår då jag och Kriss beställde hem mat. Sånt lyx har vi egentligen inte råd med. Men det känns i alla fall bättre nu när det räkte till två portioner. Vi lyxade även till det med jordgubbar till efterrätt. 16kr för en låda på Coop. Tyvärr kom de från Italien och smakade inte alls lika mycket som Svenska jordgubbar brukar göra. Men en liten försmak på sommaren fick vi allt ändå...

// Tur att jag fått hem mitt mario-cart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0