Just another suturday

Kvällen/natten igår gick utmärkt. På Ztyle var coverbandet "Billy" som kör Gyllene tider-låtar.. De var duktiga, men man tröttnar snabbt på att bara höra låtar från ett och samma band tycker jag. Jag vill ha variation. Jag menar, det är ju inte direkt som om Gyllene tider ansträngt sig för att få sina låtar att låta olika!?

Nu skall jag ta mig en smörgåsMy, höra av mig till mina vänner, dra ner på stan, vara i solen, bara njuta av att det är helg... och ikväll blir det hemmakväll med Kriss. Var ett tag sen han och jag var hemma samtidigt en kväll. Antingen är han och spelar innebandy, grillar eller gör ngt annat skoj. Eller så är jag iväg med kompisarna, är på kåren eller något liknande. Så ikväll skall det bli god mat, robinsson, godis och kanske en hyrfilm.



Imorgon skall det spelas Bingolotto i Villan.. Då ska jag vinna en bil, bensin, miljoner, mat, resor och mycket mycket mer.

// Hemtex

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var roligt och cool. :) Hur är läget med dig annars då?

2009-04-18 @ 12:00:45
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

TILL MIG !!!!!

2009-04-18 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0