Flitets lampa

Idag har jag varit speedad må ni tro... (om man räknar bort det faktum att jag sov istället för att vara i skolan på föreläsning vid 08.00 imorse.. hm..) Var i alla fall i skolan vid 10.00 och satte då genast igång med olika uppgifter och inlämningar som skall bli klara, helst i tid. Kom en bit på vägen, datakrångel och dåliga instruktioner till trots. Efter skolan, närmare bestämt vid 14.15 for jag hem för att sätta igång med tvätten, diska, laga mat, städa (grovstäda), vika ren tvätt, dammsuga och moppa. Nu är i alla fall allting klart och jag sitter och pustar ut i soffan.



Imorgon är det faddermöte.. Skall bli intressant att få reda på vad man har gett sig in på. Huvudfadder har jag anmält mig till tom.. Det ni! Imorgon är det även sittning.. Western vs Mellan östern - sittning.. Jag vet inte ifall jag ska klä ut mig. har inte råd, men kanske kan hitta ngt om jag leta lite i garderoberna här hemma.

Nu skall jag se på tv.. borde plugga lite dock. Två tentor och ett projektarbete att avklara på bara några veckor nu. Mer än vad jag är van vid.

// Typsnitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!!!!! och saknar dig!

2009-04-22 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0