Det kommer ordna sig...

...det gör det alltid. Ja, det löser sig, så brukar allt bli. Det kommer fixa sig tillslut! (tror texten går så i alla fall)

Manpower ringde.. De vill att jag ska jobba för dem på Ericsson i sommar. Tillbaka till ytmonteringens förråd.. Jag tackade självklart ja med ett stort smil på läpparna. Jag skall skriva kontrakt 3:e Juni. Sommarjobbet gäller för veckorna 26-34. Det enda kruxet är att vecka 34 är insparksvecka och jag skall vara fadder. Manpower skulle se ifall det gick bra att jag jobbade 26-33 istället. Men funkar inte det så får jag skippa insparken. Jag behöver pengar, så är det bara.. och då får man offra lite. Men förhoppningsvis löser det sig till det bästa ändå. Besked ges i nästa vecka.

// Vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0