Brown and White

Nu har Kriss lämnat mig och Jönköping för Stockholm. Jag sitter här och väntar på att jag skall till skolan och hämta en kamera. Borde gå ut och sätta mig i solen.

Appropå sol.. Så tog jag brun-utan-sol igårkväll. Idag när jag vaknade var det FLÄCKIGT. Och inte på något diskret ställe där kläder ändå skulle täcka det. Nej, utan på armarna såklart. Så jag har skrubbat, skrubbat och skrubbat... Med pealing och skrubborste. Min hud är helt öm och röd nu. Men vill man åter vara fin, så får man lida pin. Det blev dock inte helt återställt tyvärr. Men om jag går med armarna tryckt mot kroppen eller har långärmat hela dagen, så syns det inte. Vi får se vilket allternativ jag väljer. Det är ju trots allt sol ute. Och anledningen till att jag tog brun-utan-sol var ju för att kunna vistas ute i solen med bara ben och armar utan att skämmas för min bleeeeeka hy. Så det vore ju ett väldigt irriterande ifall jag nu måste ta på mig MER kläder. Spraya på mer kan jag inte heller göra, för flaskan är sluuut. Buhu! Men jag överlever nog.


Ser ni de fina linjerna? Och jag som tyckte jag var så noga med att få överallt...

// Spotifyanvändare

Kommentarer
Postat av: byEmma

testa med lite ansiktsvatten på en bomullspad.

det brukar hjälpa lite..!

2009-04-29 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0