Villa Margareta

Tyvärr så blev det inte så mycket bilder på själva inflyttningsfesten.. Jag fotade en massa på förfesten hos Nilla, men sen kom jag av mig lite när vi väl kom till festen. Det är ju faktiskt trevligare att gå runt och umgås med de som är där, än att fota alla hela tiden. Eller hur?

Festen var i alla fall rolig, pizzan hos Nilla var god, Wii är kul och skottskrutig kort kjol (dessutom rosa- och svartrutig) är inget jag brukar ha på mig.



Idag är det ingen skola för min del. Så jag skall försöka ägna hela dagen åt att packa upp våra flyttlådor. Sedan så har jag lite matte att plugga. Vi skall ha vårat första test för att se om vi klarar G-nivå, på måndag. Testet kommer att vara på både kapitel 1 och 2 så det är en hel del att lära sig under helgen.

// Min hårbotten kliar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0