Söndag

Tråkig rubrik... Men kunde inte komma på ngt roligare.

Sitter just nu här i lägenheten med Kriss och hans pappa som är på besök. Han hade med sig en cykel som Kriss köpt uppe i Sthlm, så idag har vi monterat ihop den. Det var jag som satte fast frambrommsen, så jag hoppas verkligen att den fungerar som den ska nu. Blir lite jobbigt för mig annars att ha det på mitt samvete ifall Kriss skulle krocka :S

Ikväll skall vi käka kyckling fyllda med soltorkade tomater och potatisklyftor i ugnen. Jag längtar redan. Är visserligen inte hungrig nu, men sugen kan man väl få lov att vara. För vist låter det gott?

Igår var det som sagt var fest... Vi drog ner till stan, men jag gick aldrig in på ngt uteställe... Förfesten var i alla fall super trevlig med gott sällskap, vin och roliga spel (Wii och ölspelet). På ondags är det hårdrockssittning och då är det utklädnad som gäller (ja i alla fall om man inte redan är hårdrockare, som jag...). Det skall bli jätte kul och alla säger att det är den roligaste sittningen på hela året. Så jag hoppas på det nu. Jag hoppas också på att det blir bättre mat än på insparkssittningen...



// Kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0