Ny färg och ny lägenhet

Tillbaka i Jönköping, den här gången i lägenhet.. Känns skönt måste jag säga. Slippa den trånga husvagnen, slippa gå ut till servicebyggnaden på morgonen för att duscha eller gå på toaletten. Men visst har vi haft det mysigt i våran husvagn, absolut. Men två veckor räckte gott och väl.


Badkarsrace... Mitt lag är de på sista bilden

I helgen som har gått har jag varit på församlingsläger på Steningegården.. Det har varit underbart väder, gott umgänge, bra talare, god mat, roliga lekar mm.. Jag är verkligen glad att få tillhöra en församling. Det är som min andra familj på något sätt..



Igår färgade jag håret... Jag har inte riktit vant mig ännu.. Det är ganska rött.. nästan lite lila om man kolla noga (så det skall ni inte göra). Vet inte om jag är nöjd än heller...


På den här bilden är håret mer orangest.. Men i verkligheten är det typ mörkrött..

Nu skall jag snart till skolan och retuschera en bild på Malin.. Kul!

// Imorgon går flyttlasset från Borås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0