Ny färg igen

Sitter hemma (på torpa) och färgar om mitt hår nu.. Det skall fortfarande vara rött, men mera brunt.. Så det ser lite mer naurligt ut.

Om 1 timma och 20min skall jag på förfest hos Nilla.. Vi skall dricka lite vin och käka hemmagjord pizza några stycken innan vi drar vidare till Villa Margareta där inflyttningsfesten skall hålla till. Skall blir tiktigt trevligt och kul. Kameran skall med.

Nu hostades det utanför, kan det vara min kära Kriss som är på intåg? Ja, det var det.. Hihi, jag har lärt mig känna igen just hans hostande nu. Själv är jag i stort sett frisk, bara lite förkyld nu. Men Kriss blir inte bättre.. Stackarn!

Klockan 13.00 och 15.00 den 13:e September skall ni alla inbefinna er på Stora torget i Borås, för då är det dags igen.. fashionMARKET skall ha modevisning (skall hålla i en modevisning). Och gissa vem som skall få gå på catwalken igen? Jo, jag så klart.. Plus några till då förstås. Tror vi skall visa kläder som tagits fram på ett miljövänligt sätt, den här gången. Hoppas som dagt var att mitt smink och hår blir bättre/snyggare än förra. Kan väl inte blir annat än bättre i för sig.. Hehe!

// Dags att tvätta ut färgen

Kommentarer
Postat av: MAMMA

visst är det otroligt roligt????? det innebär alltså att du kommer hem den helgen också! ja hittills har du ju varit hemma varje helg.... gud vad skönt det är! jag tycker det är roligast när ni finns i närheten ju! (och DET tycker Moa också!) välkommen! pussgurkebarn!

2008-09-03 @ 15:26:29
Postat av: Anonym

kommentaren blir inte synlig innan bloggägaren moderat den? VAD betyder det?

mam

2008-09-03 @ 15:27:49
Postat av: Anonym

modererad

2008-09-03 @ 15:28:19
Postat av: Martha

Mamma: Det betyder att jag måste godkänna den först innan den blir synlig för alla. Så ifall dumma människor skriver dumma saker så godkänner jag inte kommentaren t.ex.

2008-09-04 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0