Matgalen

Nu är det inte mycket kvar att packa upp faktiskt... Skall bli skönt när det är klart. Förutom att packa upp flyttlådor så har jag lagat en massa mat idag. Vet inte vad det har tagit åt mig, men jag finner plötsligt en stor lust i att laga mat. Mixa med ingredienserna och hitta på lite egna recept. Till brunch idag gjorde jag pannkakor eller ja creps.. med champinjon och rödlöksfyllning. Sedan till middag lagade jag tvårätters. Till förrätt blev det champinjonsoppa med rostat bröd och hemmagjort vitlökssmör. Till huvudrätt blev det honungsglacerad lax i ugn med potatisgratäng, citron- och dillsås samt sparris. Gott blev det.. Alltihop!

Ser det inte gott ut?


Denna bild på mig, Sandy och Fia hittade jag på jnytt.se... Tror det är andra kvällen på Kåren.


// Imorgon är det hem till Borås som gäller

Kommentarer
Postat av: Johanna svarar anonym

Ser mycket gott ut gumman :) Next saturdayu, are you nervous? PUSS

2008-09-04 @ 22:50:36
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Jos

D va inte illa (maten), såg mycket gott och fräsht ut ! =)

2008-09-08 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0