Jenny's got a gun...

I helgen har jag som ni redan vet varit i Borås... Det blev en helg full av planering, övning och trevliga människor. Pizza, roliga klipp på youtube, sång, spel, charader, andakt, drama, bildspel, panpizza, shopping, höstmarknad, innebandy (inte för mig dock), tacos, familjen, not antoher teen movie (sjukt rolig), brevskrivning, inget matteplugg tyvärr vilket jag borde, skogspromenad med svampplockning, lek, allvar, skratt, kärlek..

Ursäkta min engelska nu, men detta är bara så kul (i alla fall om man är trött, vilket man bör vara när man ser "Not another teen movie")... Se klippet genom att trycka på versen:

White cheerleadingteam's rutin:
"We are the north compthon wild cats
We're black, we know it
we shake oure big boties and show it
we aint white, we aint white.. we defenitly aint white
break it down nigger"


Nu när jag ändå är farten så kan jag ju även lägga ut länken till ballåten som också är med i filmen.. Jag tror tom jag kan texten utantill... Klicka här!



Nu ska Kriss och jag äta kyckling och bulgur.. Sen ska vi se en film. Kanske hyr vi en, kanske ser vi en jag har på datorn.

// Snart ny vecka

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

ååååh, så jäkla kul! var inte igår.

måste ladda hem.

haha, "you're the 'ism' in 'this isn't a self defense mechanism'" :D

2008-09-28 @ 19:37:20
URL: http://byemmaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0