Jag lever

Nyss vaknat.. ställde klockan på 10.00 idag, men trodde inte att jag verkligen skulle gå upp då. Men nu har vi ett vägbygge precis utanför fönstret så när väckarklockan väl väckt mig så kunde jag inte somna om. Måste ha sovit väldigt hårt.. vaknade nämligen inte ens av att Kriss gick till skolan vid 07.30. Nu känner jag mig i alla fall utvilad och ganska pigg. Min kropp är rätt mör från igår dock... Träningsverk i HELA kroppen verkligen. Men då vet man att man lever...

Senare idag när jag kommit igång lite, tänkte jag ta en sväng på stan. Har liksom inte kollat någonting i affärerna här i Jönköping än. Bara gått förbi stan otaliga gånger och gjort enstaka ärenden som jag varit tvungen till.. Men idag blir det nog en närmare titt på utbudet i diverse affärer.

Ikväll är dey utgång som gäller... Kåren. Förfest hemma hos mig och Kriss. Kriss skall inte vara med dock, han skulle tydligen kolla fotboll hos någon polare. Första gången någon får se min lägenhet. Kul!

// Nu Gossip Girl S02

Kommentarer
Postat av: Italy

Oooh kan vi inte kolla på gossip girl på förferren? ;D

2008-09-10 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0