Ingarö

Sitter hemma nu, har lunch... Blev lite rester från gårdagen. Skall strax iväg och besiktiga bilen.. Frågan är om den går igenom alltså. Tror det blir skrot faktiskt, har dock kanske en intresserad köpare... Vilket är bra då man inte får något för att skrota bilen längre.. Innan fick man pengar från en fond när man skrotade sin bil. Men den fonden är slut så nu betalas inga pengar ut mer... Typiskt!

Fick just ett mail med lite bilder från i sommras då Kriss och jag var på Ingarö i deras stuga.. En av dagarna tog vi en sväng med båten.. Längtar tillbaka till sommaren när jag ser dessa kort.




// Sommar kom tillbaka

Kommentarer
Postat av: mamma

jo men på natalie är det ju många bra bilder i pressen? kolla bts hemsida eller aftonbladet, jag tycker det har varit väldigt fina bilder på henne?

puss

ja det läskiga är att det kan vara vem som helst som är en presumtiv mördare, man vet ALDRIG, med folk.... man tror man känner dom.... det är läskigt.

2008-09-30 @ 07:57:35
Postat av: Martha

Jo jag känner igen henne nu.. Men vet inte så mycket om henne.

2008-09-30 @ 11:14:41
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0