Heroes

Träningen igår var såååå rolig.. Nilla min klasskompis var våran tränare och hon var superduktig. Det var alltså aerobic dans vi var på och visst gick det fort i stegbytena. Men man kom ändå in i det efter ett tag. Vet att F&S också har något liknande, tror det kallas för danspass. Tyvärr är de passen fullbokade minuten efter de släpts, men skall ändå försöka boka in mig själv på dessa nästa gång.

Idag blir det dock ingen träning för min del. De andra jag umgås med skulle dra till gymmet nu, men jag har fått jätte ont i hallsen och hostar rätt mycket. Bättre jag vilar upp mig. Imorgon är det hårdrocksittning och då vill jag vara fit for fight. Jag undrar ja, ifall jag kommer ha kul? Är trots allt ingen hårdrockspingla.. Och det är inte någon av de andra jag umgås med heller som tur är.

Laddar just nu ner Heroes S03E01-02... Kan knapt bärja mig att få se dem. har längtat jätte mycket efter att de skall släppas. "It's not there abillity thats make them heroes, it's how they use them..." Jag är som ett litet barn på julafton just nu. Spännande!



// Måste köpa hårspray

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

om jag fick gifta mig med vem som helst i världen så är jag inte blyg på grabben i bakgrunden..!

kan inte namnet, men JÄKLAR vad het han är!

2008-09-23 @ 17:50:43
Postat av: Hiro

Menar du mig Emma?

2008-09-23 @ 18:26:01
Postat av: Martha

Ja han är snygg... Han heter Milo Ventimiglia men i serien heter han Peter Petrelli.. :P

2008-09-23 @ 18:28:33
Postat av: Malin Syster

ja vill ha sesong 2 och tre, och varför inte sessong 1 :P

2008-09-29 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0