Bowling

Träningen idag var jobbig... Hade nämligen träningsverk från igår så kunde inte göra så många övningar fullt ut. Men kul var det i alla fall. Fick köpt två par nya tränings byxor med... Team Sportia hade, som jag skrev innan, 20% rabbat för alla F&S-medlemmar. Mycket nöjd med mina inköp.

Bowlingen å andra sidan gick bättre.. Eller ja, till en början.. Då fick jag ner alla käglor fem gånger i rad... Kallar jag flyt! Sen gick det utför. Men kul var det med.



Nu är det sova som gäller.. Är super trött. Gick upp vid 09.00. Hade ingen skola idag, så tycker det var ganska abitiöst att gå upp så tidigt. Kriss har dock två vänner hemma i lägenheten så får vänta lite med sängen tills de gått.

// Imorgon blir det Kåren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0