Allergier och vampyrer

Sitter här i sängen och är ganska sleten från igår... Det var en kul kväll med lite "fia med hutt", "hur fan viste du det?" och "sanning eller konsekvens-kortlek"... En av tjejerna som var med igår (Fia) fick att hon skulle ge mig ett sugmärke. Som tur var blev det inget märke... Men idag kliar det skit mycket och är rött. Antagligen hade hon ett läppglans eller något som jag inte tålde. Bara jag som kan råka ut för sånt.



Imorgon åker jag hem till Borås igen.. Men bara för en natt, för på lördag blir det födelsedagsfest hos Linda här i Jönköping.

// True blood (en ny vampyrserie som jag börjat kolla på)

Kommentarer
Postat av: MOa

TA MED DATORN HEM UNDER DITT DYGN. jag ska vara hemma och vila mig, VILL SE GOSSIP GIRLS

2008-09-12 @ 06:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0