Räven sover också nu...

Helgen har varit trevlig... Ganska lugn som vanlig (i alla fall ur festsynpunkt), det är ju numera på Onsdagarna det går livat till ifall ni inte redan fatta det..
Fredagen bestod av mat på olika sätt... Jensens och 8 glas buffé.. Sedan var det en liten inflyttningsfest hos Hanna i Gräshagen. Det var trevligt, men då både jag och Kriss skulle upp ganska tidigt och bege oss till Borås dagen efter så blev det sängen tidigt.
Lördagen började med en bilresa till Borran, vi köpte med oss nybakat bröd från Karins bageri och anlände lagom till frukost/brunch på Söderkulla. Förmiddagen bestod av städ, lördagsidrott och svårttolkade föreläsare i kyrkan. På kvällen firade vi sedan Kriss (var ju ett tag sen han fyllde år, men vi firade han ändå) med Tacos, paket och Wii-turnering. Tjejerna vs Killarna, tyvärr vann killarna med 2 poäng. Men tjejerna var bäst på att boxas... Yeah!
Söndagen (dvs idag) har gått åt till kyrka (våran grupp som hade hand om kyrkkaffe etc), god söndagsmiddag, wii och till slut hemfärd... Väl hemma i Jönköping blev det köttbullar med potatis, brunsås och lingon och nu surfar vi lite på internet båda två. Strax dags för bädden för mig. Ska bara ominstalera Microsoft office på min dator. på något underligt vänster så bara det försvan, så har fått ladda ner nytt.



I veckan som snart tar sin början händer det mycket. Men jag ska fatta mig kort och skriva mer om själva eventen då de börjar närma sig.
Måndag - Skola, göra om en valfri tidning till vad man själv anser är snyggare design.
Tisdag -
Projektgruppen skall ha sitt första riktiga möte och börja planera lite (berättar mer om projektet vid ett annat tilfälle).
Onsdag - Thaifest.. Buckets och minnen.
Torsdag -
Bakis, plugg och träning.
Fredag - 92 års kalas på Slivers.
Lördag - Villa Margaretas årliga Halloweenfest... Kommer bli kanoners.
Söndag - Pusta ut?
Mellan allt detta ska jag hinna äta, städa, ansöka till stämman, plugga, prata med Gina Tricot (kanske ska få jobb där), skrota en bil, umgås med Kriss, fixa en halloweenutklädnad, hitta en ny lägenhet och mycket annat. Men det skall jag klara!!! WT klarar allt!

// ...med svansen under örat

Kommentarer
Postat av: Martha

Linda: Nu har jag uppdaterat.. :) Vad kul det ska bli att vi ska gå på samma fest till helgen.. Love!

2008-10-26 @ 22:12:03
Postat av: mamman

du glömde ju skriva att du ska passa dina småsyskon och Emma By hela helgen också!!!!!! glöm EJ gratulera Matildatildan imorgon!!!! trumpeter och fanfarer!!!!!!!!

2008-10-28 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0