Tapas och modevisning

Då har en ny vecka tagit sin början och jag är åter på plats i Jönköping.. Likaså Kriss, som har varit och kollat på NHL i Sthlm hela helgen. Han kom hem 03.00 natten till idag så vi har inte setts på hela helgen.

I söndags blev det Bio, Patrik 1,5.. Den var sevärd... Ni kanske inte behöver se den just på bio, men hyr den när den kommer ut.. helt klart en bra film.

Idag har vi haft en föreläsare i skolan som har pratat om typsnitt och vad man skall tänka på när man gör uppslag eller liknande.. Det var intressant, trots att jag redan hade hört allt på hjälmared. Men det är ju alltid bra med en liten repetition..

Imorgon skall jag gå på modevisning.. Elle och Adam i min klass skall vara manekänger, och det är väl klart man måste se dem på catwalken.. Efter visningen skall vi alla i "gänget" (bättre ord för gänget någon?) käka tapas... Längtar redan. Finns det någpt godare än tapas? Tror knappast det.. Det skulle vara farmors porterstek då.



// Fick inte lägenheten, skall kolla på en ny imorgon

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

nåt med kretsen? kompiskretsen, bekantskapskretsen... listan kan göras lång.

2008-10-06 @ 19:29:28
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: big head

klasen, vännerna, klanen, gruppen, kompisarna, filidutterna, smurfarna, klubben, hänget, vänninorna, rumpnissarna, ungdomarna, vuxengänget, ungavuxna, medianerna.... SÅ NOLLFANTASI

2008-10-06 @ 19:42:48
Postat av: mamma

SÅRAD !!!! snyft

2008-10-06 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0