Oväder påväg

Den här helgen har jag varit väldigt dålig på att uppdatera.. därför tar vi en liten snabbgenomgång om vad som hänt mig de två senaste dagarna.

I fredags var jag i kyrkan och umgicks med vännerna.. Vi lärde oss line dance.. Det var kul och ganska svettigt.. Så nu kan jag lära vidare dessa danser till "gänget" i klassen.. Så att vi äntligen kan få våran egna dans.. :P
Vi dansade självklart inte bara, uran fikade, pratade, körde lite rundpingis, hade andakt och tjötade lite till.. En mysig kväll/natt helt enkelt..

Nu är jag nyss hemkommern från Alingsås där jag har varit med familjen hos några bekanta.. Vi åt god fisk och snabbullar bland annat... Lekte med lilla söta Tiger och hade allmänt trevligt. Jag hade tänkt dra ut med några vänner ikväll egentligen, en vän till en vän fyllde år.. Men jag var inte alls på humör så detta fick/får bli en lugn helg. Kan vara skönt det med ibland.

Imorgon skall jag till Blankared och hälsa på framor och farfar.. Pappa och småsyskonen skall också vara där. Var väldigt länge sedan jag träffade dem alla så skall bli trevligt. Sedan bär det av till Jönköping igen... Och en ny vecka av ickepluggande och festande skall ta sin början..

// Dags att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0