Myspys och plugglugg

Idag bär det av hem till Borås... Både Linda och Anna skall slå följe med mig i bilen. Trevligt, trevlig!

Ikväll är det lite saker som händer i kyrkan, bla: så kommer en man som heter Pär och talar lite, sedan är det tacobuff'é, lite lekar, andakt, mer lekar, film, godis, mys, överattning för den som vill.. Tycker det låter som om kvällen kommer bli storslagen.

Imorgon fyller min kära Kriss 23 år så då ska jag tillbaka till Jönköping igen, får se hur mycket firande utav honom jag hinner med så han antagligen kommer sitta på skolan hela natten och plugga inför sina tre tentor som han har nästa vecka. Sina paket skall han få i alla fall.. Svårt det där med att köpa pressenter till någon som har typ allt och inte heller önskar sig något.

Får se ifall jag har Emma med mig imorgon också eller inte.. Den som lever får se helt enkelt. Hur som helst så är nästa vecka helt ledig för mig, inga lektioner alls. Men jag har ändå lite plugg att ta tag i.. Och några böcker att börja harva mig igenom inför min första tenta som ska vara v.48.. Hahah, det ju faktiskt lite skrattretande hur alla andra linjer har typ 1-3 tentor i veckan som kommer (det är alltså tenta vecka), medans grafisk design är HELT lediga.. Sjukt slapp linje helt enkelt.



// Jag vill komma med i HI-LIFE

Edit:
Jag kunde tyvärr inte köpa en röda klänningen, fanns bara försmå storlekar. Så det fick bli den lila istället.. gevalialikheten till trotts.. Blir nog kanon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack tack tack :)

2008-10-10 @ 10:51:48
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0