Höst och mys

Jag följde aldrig med mamma till jobbet idag.. Jag var för trött.
Men när hon hade slutat tog vi både en sväng på stan i jakt efter varsitt par nya jeans. Vi hittade vad vi sökte båda två.

Nu ska jag och systrarna snart ner till kyrkan för att umgås med vännerna där. Men först skall vi avnjuta en kycklinggryta med potatisklyftor.

Imorgon, om det är fint väder, blir det nog en höstpromenad i skogen... kanske tar vi med oss kaffe och goda baguetter. Mys!
Vad jag skall göra resten utav lördagen sedan, det har jag ingen aning om. Tog med mig en festklänning utifall att något skulle dyka upp.

Nu ska jag klippa naglarna... Ganska onödig information, jag vet... Men, men... Vad gör man inte för att fylla ut raderna en smula?

// XoXo (kollade nyss på Gossip Girl, så var bara tvungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0