Den har kommit...

... Visserligen för ett par dagar sedan.. Men ändå. Fin är den. Den skall invigas på 92års (eller var det 93?) kalaset som jag skall gå på den 31 Oktober. Med 92 så menar jag att fyra vänner har slagit ihop sina åldrar och har en gemensam fest. Kul skall det bli... Dagen efter det är det sedan Halloweenfest i Villa Margareta.. Då skall jag klä ut mig till alien allternativt astronaut. Detta skall också bli kanoners.. Så det är mycket att se fram emot nu.. Jippi!



// Fortsätt simma, fortsätt simma..

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

var det inte på fredagen i villan? 31? eller är jag bara hum i duvet?

2008-10-19 @ 21:20:50
URL: http://byemmaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0