Chees

Igår var det som sagt var lite ost och vinkväll hemma hos mig. Det var gott och sällskapet var bra. Sedan drog vi ner till Kåren där det var HI-LIFE-mingel... De tog ett kort på en och sedan fick man fylla i en ansökningsfomulär. Jag fyllde i en, men tror inte att jag är så intresserad av att gå med i HI-LIFE ändå. Tror visserligen inte ens att jag kommer bli uttagen så. Däremot så tror jag Nilla skulle passa jätte bra i HI-LIFE.. Hon är den galnaste av de jag umgås med och sedan så är hennes kille med i Pedsex (de rödas motsvarighet till HI-LIFE)... Så jag håller tummarna för henne.

Idag skall jag inte göra så jätte mycket... Städa lägenheten och bränna ner lite filmer från datorn till cd. Funderar på att följa med Kriss till Stockholm över helgen. Har ända fram till klockan 15.00 imorgon på mig att bestämma mig.

Jag fick förresten alla rätt på matteprovet igår... Så inget omprov den här gången.. Jippi!

// Ostrester till frukost?

Tillägg:
HI-LIFE är de som fixade insparken i år... Har nämnt det tidigare i något inlägg. Och Pedsex heter den grupp som ordnar insparken åt de som går på högskolan för lärande och kommunikation (de har röda overaller, medans vi som går tekniska högskolan har gula t.ex...) Sen har vi Fästingen som är motsvarigheten för HI-LIFE fast på hälsohögskolan.. Det finns en festfixargrupp på varje högskola och våran på tekniska heter alltså HI-LIFE! Hoppas alla förstår!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

VAD är high-life, förklara, vad är "de röda" , röda på vilket sätt ? socialdemokrater? kommunister? ...och pedsex? UNDRAR / mam

2008-10-02 @ 12:32:18
Postat av: Martha

Du har nu fått din förklaring i ett litet tillägg i samma inlägg...

2008-10-02 @ 14:11:59
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: mamma

tillägg????? ser inget tillägg..... (surar) VAR ? var är det????

2008-10-02 @ 15:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0