Borås vs Gränna

Gårdagen var trevlig med hemmacaps och SingStar.. Utgång blev det också.. Kåren såklart, vart annars? En lyckad kväll helt enkelt.

Nu är jag hemma i Borås.. Ska strax sova för att imorgon följa med mamma till jobbet.

Håller tummarna för Kriss imorgon som skall ha sin tredje tenta den här veckan. Tror han kommer klara den galant :)

Innan jag slutar blogga vill jag bara säga att, såhär skulle jag se ut om jag jobbade på ett pokagriskokeri i Gränna:


Nu undrar ni säkert varför jag har målat mig själv i dessa kläder? Från början var det meningen att jag skulle göra en skottskrutig kjol... Men det tog helt enkelt för lång tid.. Orkade inte. Så resultatet fick bli något helt annat. Men vad gör väl det?

// Danne Dator är snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0