Tic-tac, tic-tac

Idag var första arbetsdagen på Gina.. Det gick bra och var ganska kul med för den delen. Tiden bara rusade förbi, men det kanske inte är så konstigt då jobbet är nytt!? Jag fick larma kläder, städa (med städa så menas det att man sorterar kläderna i butiken så att de hänger på rätt plats och i rätt ordning), hämta kläder på lagret som kunder ville ha i andra storlekar än de som var framme, galja sådant som skulle hängas ut i butiken igen och hänga undan plagg åt kunder.. That's about it! På Torsdag är det på't igen..


Viste ni förresten att man numera kan beställa kläder från Gina på nätet?

Ikväll har jag käkat tacos med Laholm hemma hos henne i Råslätt. Vi har även pluggat en del.. Vi fick nog in lite ny information i våra skallar i alla fall. Men imorgon är det på't igen...

Kriss har precis kommit hem efter att ha varit med polarna och tentafestat.. De började nog redan vid 13.00 om jag fattade saken rätt. På måndag har jag min första tenta. Men mitt tentan-är-klar-firande får bli först på Onsdag.

På Tisdag kommer antagligen Emmy hit och hälsar på.. Ska bli kul. Inte sett den tjejen på evigehter känns det som. Och fler finns det. Alltså som jag inte sett på evigheter.. Johanna och Nettan t.ex, för att bara nämna två.

// Time goes by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0