Kallt utanför täcket...

Ikväll blir det glöggmys... Pepparkakor med ädelost, glögg med russin och mandlar... Filmtittande med projektgruppen. Skall bli riktigt nice.. :)

Börjar inte skolan för ens vid 13.00, så just nu ligger jag i sängen och degar.. Finns mycket jag skulle kunna göra istället. Plugga, träna, städa för att nämna några.. Men nej, jag tar det lugnt. Skönt det med ibland,

Har fått mina Gina-tider inför jul nu.. Och jag ska jobba till 19.30 dagen före julafton.. Så måste kolla om det går ngr bussar hem till Borås efter det. Annandagen ska jag jobba 8 (eller var det 9)-18.30 så inget hårt festande på juldagen för mig. Känner inte att det gör något faktiskt..

// Fryser

Kommentarer
Postat av: bylund

men för MIG gör det någonting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 14:32:08
Postat av: Martha

Jag ska försöka få till det på ngt sätt... Men fattar inte hur :S Den enda lösning jag kan komma på är att spendera juldagen i Jönköping och ta det lugnt...

2008-11-21 @ 15:40:54
Postat av: emma

äh, det går fler tåg. :)

bara det att nästa juldag eventuellt kommer att firas i london! (fast det vore en redig otur... julen ska ju trots allt firas med familjen)

2008-11-21 @ 17:07:34
URL: http://byemmaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0