Jag vill ha pengar i överflöd...

Pausar lite i mitt pluggande och går in på asos.com... Önskar jag vore miljonär så att jag kunde köpa alla dessa snygga, dock så dyra plagg.. Hittar några klänningar som inte skulle se helt fel ut i min garderob. Inser dock att jag numera är student. Lägger då bara upp bilder på dem på bloggen så att andra också kan njuta av dess skönhet..


Tänk er denna klänning med ett nitskärp, punkiga örhängen och ett par färgglada skor...


Snygg kuvertväska i svart och någon snygg håracessoar, likaså i svart...


Kanske ett annat skärp?, snygga stora örhängen och ett arband...


Snyggt precis som det är på bilden...

// Någon mer än jag som vill vinna på lotto?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0