Jag blev inte...

Som de flesta redan vet så hade jag sökt posten som ordförande i hilife... (orkar inte förklara vad det innebär).
Idag vid 17.00 var det en så kallad stämma där det skulle röstas på ifall jag eller någon annan var mest lämpad för posten. Och som ni kan se på min ruvrik så blev jag alltså inte vald till ordförande i hilife...
Tycker självklart att det är lite trist för jag ville ju självklart bli vald, men nu sattsar jag på att bli vice ordförande istället... Och så vitt jag vet så är chanserna inte förbi ännu... Inte på långa vägar. Mer detaljer kommer...

// Stämman höll på från 17.00-23.15

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej godis! tror du på att vissa människor kan se in i framtiden? kika i min blogg och kommentera ditt svar, vore jätte snällt! tack i förväg och puss :)

2008-11-05 @ 16:36:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0