Ching-Chong

Då börjar tiderna rulla in... Ska jobba första gången på Gina Tricot nu på lördag istället. Så på Torsdag nästa vecka blir det min andra gång.. Men vad gör väl det? Ju tidigare jag kommer in i arbetet, desto fortare kan jag få fler tider och då blir lönen högre. Precis så som jag vill ha det.

HI TECH vill ha mig som 2:e vice... De tycker jag skulle passa på den posten. Som 2:e vice har man hand om fadderverksamheten under insparken bla. Men jag tror inte jag är så sugen på det faktiskt. Räcker med att "bara" vara fadder istället.
För er som undrar vad HI TECH är så kan man säga att det är som elevrådet man hade på sin skola när man var yngre. Enda skillnaden är väl att detta råd är mer styrande, har mer ansvar och har mer att säga till- och tycka till om.

The Birth of Venus. The illustration point of viev.


Vacker inte sant?

Imorgon ska jag vara med i "hål i väggen". Ja alltså kårens egna version av "hål i väggen". Skall bli riktigt kul faktiskt. Får se om jag kan ta mig igenom några hål över huvud taget. Det är nog svårare än vad det sur ut på tv i alla fall.

Jag har anmält mig till en nybörjarkurs i kinesiska. Den kommer hållas på HLK varannan torsdagskväll under vårterminen. Inte alls säkert att jag kommer med. Ansökte nämligen för sent. Men om platserna inte blir fyllda så finns det hopp!?

// Om jag haft en bra kamera skulle jag tagit kort på himlen, för den är väldigt vacker just nu

Kommentarer
Postat av: kåta

tycker du ska tänka över HI TECH, är inte så trist som man kan tro :) själv gammal HI TECHare (eller vad man nu kan tänkas kalla det)

2008-11-21 @ 18:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0