Top Model 10

Har precis kollat på ett avsnitt av Top Model 10.. Jag hejjar på Anya, helt klart! Hon lär ju komma till finalen i alla fall.


Klockan är mycket och jag har inte gått upp ännu. Men idag får lag lov att ligga länge i sängen. Skall nämligen jobba natt och börjar inte för ens 22.30 ikväll så jag måste ju få in rätt dygnsrytm.
Magen börjar kurra lite smått nu dock så jag måste väl gå upp och äta något. Får nog ta och bli kvarterskrogens mat idag. De har faktiskt rätt goda luncher.

Vid 17.00 skall jag till pappa.. Skall bli så kul att få träffa Anton och Emma igen, var verkligen jätte längesedan jag träffade mina minsta syskon. Skall fråga pappa om jag får ta med mig Anton till Astrid Lindgrens värld i sommar med. Jag hoppas verkligen jag får det för det skulle vara så kul... Kriss och jag skall nämligen åka dit med hans lilla syster och Anton är lika gammal som henne. Så det skulle vara roligt om de kunde följa med båda två...

// You wanna be on top?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0