Salami


image384
Visst är de snygga? Jag tycker faktiskt det. De står liksom bara där och snurrar, stolta sträcker de sig mot himmlen. Stolta över att de hjälper vår moderjord att inte gå under. Ståtliga är vad de är...

Jag har sovigt ända tills nu. Jag vet det är helt galet. Men nu skall jag snart äta lite frukost, sticka till Söderkulla och sola lite med vovven. Hon kommer nog inte sola så mycket dock. Men jag har köpt två tidningar som jag skall läsa på studsmattan medans solen gör min hy gyllenbrun. Fast där ljög jag en aning. Jag blir nämligen aldrig brun. Kanske skulle ha skrivit "medans solen gör min hy röd och prickig"? Låter kanske inte lika hett, men det är sanningen.

Jag är stolt över min hy trotts allt. kanske inte just det här med att den bara blir röd och aldrig brun. För jag tycker brun hy är riktigt fräscht. Nej, alltså jag gillar mina fräknar riktigt mycket. Det tycker jag också ser fräscht ut. Jag har stora planer på att färga mitt hår lite oranget. Jag såg en bild på en tjej som har exakt sådan färg på håret som jag vill ha. Jag tror faktiskt jag skulle passa i det, jag har ju den tonen i huden så. Vad tycker ni? Tror ni detta skulle passa mig? Skall jag göra det? Ja eller nej? Behöver åsikter här, för jag är lite nervös över det och behöver höra vad ni mina läsare tycker. Jag funderar också på att klippa lugg likt tjejen på bilden. Snyggt med lite trolligt ruffs tycker jag. Mitt hår håller sig ändå aldrig där det ska så varför inte hjälpa det på traven? :)


// Solen ropar mitt namn...

Kommentarer
Postat av: Ninty

Jag tycker lätt att du ska färga håret, kul med lite förändring! Blir det inte bra så kan du ju alltid göra om det :)

2008-05-06 @ 13:07:08
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: Johanna

hejsan, vadå göra mig avundsjuk i allt pluggande :) i helgen vet jag inte vad som händer riktigt förutom att på lördag ska jag till en kompis som fyller år så det blir lite fest! vad ska du göra?

2008-05-06 @ 14:36:46
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Jos

Jag tycker absolut du kan testa iaf ! Sen om d blir misslyckat så går d ju att fixa ?

2008-05-07 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0