Näbbdjur

Jag är stekhet.. Har jobbat på som bara den idag. Känner mig helt flötig. Längtar efter duschen nu, men det är 1 tim och 20min kvar tills jag får lämna bygget. Men jag kan helt klart känna mig nöjd med arbetsisatsen idag.

När jag kommer hem idag ska jag göra om ett kort på mig så jag blir ett litet sött näbbdjur av något slag... Gjorde även en ful bild igår på mig där jag ser ut som ett spöke med blod som rinner ur ögonen. Rätt sytlig bild faktiskt. Men den lägger jag inte upp här, för den passar inte in på min blogg. Den är för dyster.

Elsborgsmatchen håller på för fullt på radion just nu.. Elfsborg leder med ett mål. Hejja, hejja, hejja...

Varje gång vi jobbar helg (1gång i mån) brukar mitt skiftlag beställa pizza. Och idag gjorde jag det med för första gången. Det var helt klart värt varenda öre. Fick pizzan hela 3kr billigare t.o.m och det ska jag tydligen tacka Nemere för... :)

image374
En stek som får symbolicera hur het jag är...

// Full fart mot lediga veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0