Morsdag och Monsterhår

Modevisningen på Simonsland igår gick jätte bra. Jag tycker att min walk var helt okej, mina poser med hoppas jag. Däremot var min frisyr och mitt smink horrible.. Men som "modell" får man väl ta vad man får och göra det bästa av situationen. Jag försökte att inte kolla mig i någon spegel och att låtsas i mitt huvud att jag såg ut på ett helt annat sätt så att jag kände mig snygg. Då blev det lättare att gå catwalken med självförtroende och attityd. Men i sin helhet var gårdagen super rolig. Jag kan absolut tänka mig att göra det igen.


Efter modevisningen igår så var jag jätte trött så jag funderade på att dra hem och bara slöa framför eurovision. Men ångrade mig sedan och fixade om mig lite snabbt (blev en knut i nacken då det var det enda jag kunda göra med den frissen och så lite nytt smink, inga hårdmålade ögonbryn) och drog sedan in till stan med Anna. Vi gick först till Vimmel och drack lite drinkar och när allt folk kom ja då drog vi vidare til Harrys. Jag tror jag och Anna blev ense om att Harrys faktiskt lever upp till de förväntningar man har av stället... Bonnigt! I mina ögon kommer Harrys alltid vara ett bonnaställe, vad någon av er än säger.

Till och med dagens hår hade varit bättre än gårdagens frilla... Balsamflaskan here I come.

Nu idag blit det en tripp till Götet med Kriss för att hälsa på hans mor- och farföräldrar. Och iväll skall min mamma firas lite pga att det är morsdag. Så det är väl bara att gå upp och fånga dagen nu då.

// Jag är tydligen med på bild i tidningen med... :S

Kommentarer
Postat av: EmmaBy

hihi, du är på första sidan på bt.se!

fräckt! :D

hoppas du har haft riktigt skoj, det verkar onekligen så. :)

pusskram

2008-05-25 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0