Min nya vän Anna

Kollade nyss på statistiken över läsare och det är hela 2st som har varit inne och läst min blogg nu inatt.. Vilka kan det vara som läser mitt i natten? Måste ju vara någon på mitt skift, för vilka andra är vakna nattetid? Hm...

Inatt var det sista arbetspasset för min kära vän Anna, eller ja min kära nya vän Anna. Lite trist att hon skall sluta jobba nu när vi precis börjat bli bra vänner. Men precis som hon sa innan så skall vi inte förlora kontakten bara för att hon försvinner från Ericsson. Anna är en go tjej som jag bara vill lära känna mer. Hon bjöd för övrigt på muffins idag just bara för att hon skall sluta.. de var riktigt goda! Jag har redan bestämt vad jag skall bjuda på då jag slutar när det nu blir... Men jag lovar att det kommer bli smaskens det med.

Sen så jobbar Nemere helgnatt nu med... Det är också trist. Jag får umgås med de andra på jobbet nu helt enkelt...

När jag vaknat idag så är det planering inför konfirmationslägret som går av stapeln om ca 2 veckor... Efter det är det avtackningsmys med alla SMU-ledare. Blir nog lite gott och äta och kanske någon lek. Kuligt!

Nu kommer gula faran så jag måste återgå till mitt arbete (som slutar om 40min)... Ciao bella!

// Typiskt att man skall jobba hela helgen när det skall bli så fint väder...

Kommentarer
Postat av: Karin Englund

Martha :) Jag laser ju din blogg nattetid, haha. blir ju latt sa pga av tidsskillnaden. Hoppas allt ar super. Far se till att traffas i sommar. Kram

2008-05-28 @ 06:28:21
Postat av: Jos

Vem o vad är "gula faran" ? =)

2008-05-28 @ 16:16:22
Postat av: Martha

Gula faran är en förarlös truck som kommer in med material som jag skall lasta av och lägga in i våra hyllor.. :)

2008-05-28 @ 22:59:57
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: EmmaBy

låter som en bra plan det, hjärtat! ;D

2008-05-28 @ 23:24:03
URL: http://byemmaby.blogg.se/
Postat av: Jos

haha okej, coolt ! ;P

2008-05-29 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0