Jag vill vara fri från jobb

Då var det bara 1 timmar kvar på arbetspasset då.. Känns skönt att snart få åka hem till sängen och sova. Har varit super trött hela natten. Men nu börjar jag bil övertrött istället.. Så snart börjar jag nog klanta till allt och fnissa åt precis vad som helst. Men vist är det kul att vara övertrött ibland? Man är så lättroad då.. I alla fall jag!

Vad händer denna vecka 22 då? Jag skall träffa Emmy, vilket var evigheter sedan känns det som. Jag skall städa och äta gott i kyrkan (var sjunde vecka) med städgruppen. Jag skall försöka damma och dammsuga överallt i lägenheten. Jag skall jobba en hel del. Jag skall se till att vara utomhus så mycket jag bara kan i solen. Jag skall blogga och kolla på Top Model 10. Jag ska försöka ställa om dygnet. Jag skall försöka ha kul och göra nytta på samma gång, så jag slipper känna att ännu en vecka går åt till ingenting.

// Efter värstinghelgen väntar två veckors semester... Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0