Jag vill ha en monokini

Det blev inte så jätte mycket solat idag tyvärr.. Alla måln försvan inte för ens sent på eftermiddagen. Försökte mig på att sola en liten stund ute på den nybyggda balkongen men det började blåsa för mycket så jag gav upp. Men det skall ju bli bättre och bättre väder allt efter som veckan går så jag hinner nog få min beskärda del av solens strålar ska jag se.

Imorgon ska jag och mamma in till stan och handla lite födelsedagspressenter till lillasystern som fyller år på torsdag. Var längesedan jag gick i affärer nu så det skall bli kul. Kanske blir det en fika på café viskan när vi ändå är där? Mysigt att sitta där på uteserveringen i solen och njuta av god/gott mat/fika...

Den här bikinin hittade jag agent provocateurs hemsida med bad- och underkläder... Tycker den var rätt snygg faktikst. Skall nog inte köpa den dock, för den var lite för dyr för mig. Jag lägger nämligen inte 1300kr på en bikini.
image388image389
Skulle gärna ha en snygg monokini också... En svart som inte visar allt för mycket. Eller egentligen så visar ju en bikini mer än en monokini.. Undra varför man får intrycket av att det är tvärtom? Det får i alla fall jag...
image390
Jag vill inte ha just den här monokinin.. Orkade inte leta reda på en som jag vill ha så den här bilden får bara statuera det jag skrev om att monokinin visar mindre kropp än en bikini.

// God natt små kamrater och tack för idag, nu somnar vi alla så gott...

Kommentarer
Postat av: Ninty

Haha, jag vet inte.. säkert något liknande, jag har det mest för att jag tycker det passar in på sidan :)

2008-05-07 @ 10:09:54
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: Ninty

ja, som med pinocchio, då var det väl någon som donerade 10 miljoner till konst, helt sjukt ju!

2008-05-07 @ 11:07:41
URL: http://ninty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0