Guldkompassen

Kvällen igår var trevlig. Först kortegen och sedan lite plockmat med gott vin hemma hos mig och Kriss.
De flesta drog hem, men vi var några tappra som försökte oss på utgång. Efter Bishop arms, borttappandet av Josse och för lång kö på X&Y så begav vi oss till Trägårn. Lagom mycket folk och god drink.. Kvällen avslutades med mat från Campino.

"Nu bygger vi om Vita huset.. Rösta på Barack Obama!"
Ett av inslagen i kortegen igår...

Nu är jag på Söderkulla. Har sett och lyssnat på Lunds kör på tv och nu blir det strax rabarberpaj och Guldkompassen. Mysigt! Imorgon är det jobb igen..

image370

// I love sailors

Kommentarer
Postat av: nina

Jo trägårn är ju riktigt nice.. Jag gillar ju lite mer rockmusik och så!

2008-05-01 @ 20:55:14
URL: http://ninty.blogg.se
Postat av: Ninty

Fy vad tråkigt.. Det är väl då som man får fokusera på pengarna för att klara av det :) Fast för min del blir detta nog en lugn helg iaf..

2008-05-02 @ 14:36:43
URL: http://ninty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0