Fröken fräken

Om två timmar blir det grillat här på Söderkulla... Är så hungrig!

Har precis varit ute och gått med vovven.. Tog med henne till en sjö så hon fick bada lite också, hon älskar nämligen att bada. Hennes päls blir så tung att hon knappt orkar ta sig upp ur vattnet sedan. Så söt!



Nemere och Anna skall ut ikväll.. Anna ringde nyss och fråga om jag skulle med. Alltså jag vill ju verkligen det, är fruktansvärt festsugen. Men klart jag måste vara hemma och fira Malins födelsedag. Får se vad klockan hinner bli. Kanske hinner med både och? Men jag tvivlar på det då vi som sagt var inte skall börja käka för ens halv åtta.

Har bokat tid för hårfärgning nu med... På tisdag får jag kopparfärgat/blondt/oranget (vad det nu är för färg?) fint hår.. :)

// Har nog fått lite färg idag... och en massa fräknar...

Kommentarer
Postat av: Jos

Kan man redan bada i Borås?? är d inte mkt kallt fortf.?

2008-05-12 @ 14:21:37
Postat av: Martha

Klart man kan bada.. :)

2008-05-14 @ 19:02:59
URL: http://marthapartha.blogg.se/
Postat av: Jos

men hur kallt e d egentligen?? =P

2008-05-15 @ 07:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0