Feber!

Precis som jag kände på mig så har jag haft feber idag.. Inte hög feber, men ändå feber. När jag har feber blir jag stressad och otålig. Jag får panik över att bara vara. Precis som i julas när jag nästan hade 39:e graders feber.. Trotts det så körde jag igång och började laga knäck och städa. Kriss familj som var på besök blev helt förvånade när de kom hem från affären. De lämnade mig frossandes i sängen, men fann mig sedan julstökandes i köket. På något sätt så blir jag arg på mig själv. Arg över att jag är sjuk, arg över att jag inte kan/får göra en massa roliga saker, arg över att jag finner mig själv tråkig och svag. Så många gånger tror folk att jag inte är sjuk när jag ändå är det. Jag liksom tvingar fram mer energi än vad jag vanligtvis brukar ha. Jag tvingar mig själv att bli frisk. Kanske låter knepigt men så är det.



// Redan städat lägenheten och skall snart åka iväg med sopsorteringen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lägg dig nu i sängen och vila så blir du friskare snabbare :)

2008-05-22 @ 21:15:06
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0