Catwalk

Jaha då har man gått på sin första catwalk... Och det var riktigt ballt måste jag säga. Hela eftermiddagen har varit rolig trots mycket väntande.
Jag åkte från jobbet ca 15.00 för att hinna hem och duscha och byta till hudfärgade underkläder för att sedan vara på salong Cri 16.00. Sminkning, frisering lite festis och mycket väntande. Tillslut drog vi ner till Textilmuséet och började prova ut kläder inför visningen. Jag fick en svart klänning med puffig "bak" och bar rygg, riktigt najsig faktiskt. Efter ytterligare en festis, frukt och massvis med catwalkövande var det äntligen dags för självaste modevisningen.
Otroligt hur fort det kan gå, kändes som om det var över på ett naffs. Men kul var det, adrenalin och lite pirr i magen gjorde susen för när man väl kom ut på "runwayen" så var det bara sååååå kul. Jag vill göra det igen och igen och igen. Som tur är så har jag två shower kvar framför mig (båda på lördag) och jag längtar otroligt mycket.



// Snygga ögonbryn va??? moahaha...

Kommentarer
Postat av: Jos

Fan va ballt =)

2008-05-21 @ 12:22:11
Postat av: Anonym

snygga ni var! & coola. jag saknar er modevisning ni hade med oss pa projektarbetet... det var skoj! :)

2008-05-21 @ 13:31:24
Postat av: Martha

Yes det var riktigt roligt faktiskt (både igår och på projektarbetet). Synd bara att man inte tog några bilder från modevisningen på bäckäng. Har bara 4st..

2008-05-21 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0