Att jobba natt...

Det känns lite konstigt faktiskt att vara varken nu 05:00 när alla andra ligger och sover eller precis börjat göra sig redo för dagen. Själv skall jag gå och lägga mig om ca 2 tim.. Jag får alltid sådan ångest över att jag ska lägga mig när jag har jobbat natt. Jag vill liksom sätta igång med att göra en massa saker.. Inte gå och lägga mig i alla fall, alla andra går ju upp. Jobbigt, jobbigt.

Men jag ska upp rätt tidigt i eftermiddag ändå. Sakll nämligen skjuttsa in Kriss till frissan kl 14.00, sedan skall jag luncha med Annapanna och efter det blir det en sväng på systemet innan det är dags för invigningen av Pinocchio kl 16.00.
Sedan skall jag upp till kyrkan för att se Anna Claessons fotoutställning (förra året hade jag en på kulturnatta om ni minns detta? I år är det alltså Annas tur). Efter att ha beundrat alla Annas bilder skall jag hem för att göra mig iordning för partyparty i Gingiri. Skall bli mys med grill och övernattning med. Skall försöka ta med mig kameran så jag dokumentera lite.

Bjuder på fina bilder med innan jag återgår till jobbet... Har faktiskt jobbat på väldigt bra dessa två 12-timmars nätterna vill jag bara säga. Så, då var det sagt!


// God morgon och God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0