Svamp och Ägg

Sitter hemma i sängen och dricker varm kantarellsoppa och knäckebröd med ost på. Riktigt mysigt faktiskt. Skönt att känna att man jobbat klart också. Har tänt ett doftljus på sängbordet så mysfaktorn är hög vill jag lova.

image255Imorgon skall jag följa med syrran min till infektionsavdelningen på lasarettet.. Hon skall ta några prover. Skall följa med som stöd och vägledare då psyket tydligen ligger strax intill och hon är rädd för att gå fel...

Sen skall jag hämta kortet som jag framkallat åt Högbergs.. Det blir nog toppen fint tror jag.

Det blir kanske en maskin tvätt körd imorgon med om vi hinner.. Kriss skall nämligen träna med, vilket han är väldigt flitig med så vi får se om det blir någon tid över.

Jag får inte glömma att hämta mina kläder från H&M heller, eller att hämta påskägget som Manpower delar ut till sina anställda. Snällt av dem tycker jag.

// Jag vill ha vår

Kommentarer
Postat av: HELEN

skriv inte isär ord! toppen fint. . .
ja det var allt tur ni var med - så länge som hon fick vänta på att komma in.... tack snälla! nice!
puss Mam

2008-03-18 @ 14:45:58
Postat av: Martha

Jaha.. tycker det låter som två ord i alla fall... Skit samma.

2008-03-18 @ 15:47:45
URL: http://www.marthapartha.blogg.se
Postat av: Johanna

Ska bli kul å se din shopping från sthlm! Vill också åka dit och ha det gött. Ska försöka boka in det med kusinen i helgen så man får en tripp dit i vår :)

2008-03-19 @ 10:03:25
URL: http://nannisjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0