Honungsglaserad lax med lumaconi rigati

Har precis ätit en god måltid med Krilledill... Det blev lax och pasta eller som i rubriken om man vill använda sig utav ett finare mer tilltalande namn. Det var jätte gott faktiskt och vist ser det rätt rätt lyxigt ut... lite i alla fall?

Har inte gjort så mycket idag. Mest diskat, sorterat upp sopsorteringen, handlat och nu sitter vi i soffan och skall kolla på en film som Kriss har köpt. Om han vill stänga av fotbollen vill säga... Tills han gör det så skall jag roa mig med ett avsnitt utav Sex and the city. Köpte den boxen nu i helgen... Har inte bestämt mig för vad jag tycker om serien än. Varje avsnitt är ju likadant i stort sett och jag är bara på sesång 2... Men förhoppningsvis blir avsnitten bättre.

// Julia blev glad för Tuva

Kommentarer
Postat av: Secret admire

Du gör mig glad =)

2008-03-06 @ 20:39:40
Postat av: Clara

Vad gott det ser ut! Ar hungrig...
puss puss! karlek fran mig

2008-03-07 @ 22:38:56
Postat av: Martha

Clara min underbara.. Hur har du det där nere i varmare klimat? Vi saknar dig här uppe i iskalla Sverige!

2008-03-08 @ 06:47:04
Postat av: Josiee

Godmorgon!!!mumma såg gott ut!!några roliga lördagsplaner?

2008-03-08 @ 10:04:59
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Johanna

Hello! ja jag tror också jag kan passa i lite mörkare hår därför ska jag nog göra det efter sommaren sen... ska bli spännande! Du har väl nästan alltid vart blond innan va?

Vad händer ikväll då?
Krami

2008-03-08 @ 16:52:04
URL: http://nannisjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0