Lyckliga dar

"Sjung om studentens lyckliga dar. Låt om oss fröjdas i ungdommens vår. Än klappar hjärtat med friska slag. Åhh, den ljusnande framtid är vår.
Inga sorger än, i våra sinnen bor. Hoppet är vår vän och vi dess löften tro när vi knyta förbund i den lund, där de härliga lagrarna gro, där de härliga lagrarna gro..
Hurraaaa!!!!"


Idag var jag uppe med tuppen.. Kl. 08.00 ville mamma att vi skulle anlända på Söderkulla för att utföra de sista förberedelserna inför studentmottagningen i eftermiddag. Så nu har vi fixat med all maten, pyntat i trägården och städat iordning. Vi är väl inte riktigt klara ännu, men jag tog mig en liten paus.

Ikväll blir dit förhoppningsvis lite fest med ett annat skiftlag från jobbet. Skall bli trevligt!

Imorgon säger vi grattis Sverige och firar nationaldagen. Själv ska jag ha lite förfest hemma hos mig och Kriss. Vill du komma så fråga.. :) Kanske blir det Trägårn senare på kvällen med.

Jag vill lägga ut några fina bilder på systern Moa med innan jag slutar skriva, från när hon gick på sin bal i tisdags. Visst är hon fin och vist är klänningen helt underbar?




Tobbe råkade tappa väskan i Viskan med.. Det var också värt att fota. Så här kommer en liten bildserie.



// Snart hörs rop, skratt och sång från lastbilsflak i hela stan.. Är allt så man blir en gnutta sentimental!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuud vad fin hon va! Helt otrolig. Hälsa henne grattis idag! Puss

2008-06-05 @ 10:55:19
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Jos

Mycket läckert ! =)

2008-06-10 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0